FamousGrey connecteert verschillende kanalen-expertises

Maandag 23 april 2018 — Floris Adriaenssens wordt de nieuwe Connection Planner bij FamousGrey. Met een hoop mediaexpertise en met de juiste agentschapsachtergrond (Duval Guillaume, Trendwolves, TBWA and Publicis) zijn de skills van Floris perfect om alle kanalenexpertises binnen FamousGrey te integreren.

Over de jaren heen is heel wat geïnvesteerd in kennis van diverse kanalen.  Inhuis worden Adwords gekocht, performance plannen geboekt, sites geoptimaliseerd, CRM-trajecten uitgetekend, radiospots opgenomen en video geproduceerd.

Floris wordt de strategische link die van alle expertises één mooi geïntegreerd connectieplan maakt. Met als voordeel dat hij binnen de muren van FamousGrey fysiek naast de experten kan gaan zitten om ook op creatief vlak alles uit de kanalen te halen.

Om het digitale team te versterken verwelkomt FamousGrey ook Marie Delrue, Sam Khokhar, Kurt Van Nieuwenhove en Jan Quintelier. Marie & Kurt gaan aan de slag als Digital Producer om de diverse digitale campagnes & platformen te realiseren. Ook Performance Marketeer Sam Khokhar versterkt het team. Hij staat in voor SEA, SEO, display advertising & analytics voor FamousGrey-klanten. Tot slot vervoegt Jan Quintelier het digitale team als webmaster.

Floris Adriaenssens - Jan Quintelier - Sam Khokhar -   Kurt Van Nieuwenhove - Marie Delrue
Floris Adriaenssens - Marie Delrue - Kurt Van Nieuwenhove - Jan Quintelier - Sam Khokhar