Famous laat mensen die stotteren hun beste grap bovenhalen voor Wereldstotterdag

Woensdag 22 oktober 2014 — Vandaag is het Wereldstotterdag. De dag bij uitstek om eens goed te lachen met mensen die stotteren. Want zij krijgen het misschien niet zo goed gezegd, ze hebben evenveel geestige dingen te melden als u en ik. Daarom lanceert VZW Belangengroep Stotterende Mensen in samenwerking met Famous een nieuw initiatief: wwww.stottercomedyclub.be: mensen die stotteren halen hun beste grap of anekdote over stotteren boven. Want durven spreken is de beste manier om stotteren te overwinnen.

De site wordt op gang getrokken door zanger Tom Helsen en journalist Luckas Vander Taelen, die zelf ook al jarenlang stotteren. De VZW Best nodigt alle mensen die stotteren vriendelijk uit om zelf ook een grap of anekdote over stotteren in te zenden. Bedoeling is om de komende dagen meerdere filmpjes toe te voegen met geestige verhalen en grappen. Gert Reunes van Belangengroep Stotterende Mensen: “Met deze website beogen we dat de mens die stottert zichzelf leert relativeren en met meer humor door het leven gaat.”

Meer info op www.stottercomedyclub.be

Voor meer info of interviews, gelieve contact op te nemen met:

Kathy Van Looy

PR Manager Famous