De Grootste Componisten

Woensdag 21 december, 2011 — Net zoals vorig jaar dompelt Klara zijn luisteraars tussen kerst en nieuw onder in het werk en leven van de grootste componisten aller tijden. Van 27 tot 31 december zoomt Klara in op componisten Antonio Vivaldi, Johannes Brahms, Antonin Dvorák, Joseph Haydn en Peter Tsjaikovski.

Ter promotie van ‘De Grootste Componisten’ presenteert FAMOUS een reeks van 5 spots die elk focussen op een van de vijf componisten. FAMOUS speelt in op de idee dat de gemiddelde culturele omnivoor dan wel de Vier Seizoenen van Vivaldi of De Notenkraker van Tsjaikovski kent, maar dat die kaskrakers slechts een fractie zijn van hun complete, heel omvangrijke oeuvre. Vandaar dat Klara er maar liefst 5 dagen voor uittrekt.

De spots werden deze week gelanceerd en zijn te zien op Een en Canvas.

Agenda ‘De Grootste Componisten’
27 december: Antonio Vivaldi
28 december: Johannes Brahms
29 december: Antonin Dvorák
30 december: Joseph Haydn
31 december: Peter Tsjaikovski

Antonio Vivaldi

Johannes Brahms

Antonin Dvorák

Joseph Haydn

Peter Tsjaikovski

Over Famous

FAMOUS  is een onafhankelijk Belgisch creatief bureau, dat met zijn campagnes de voorbije 16 jaar zowat alle nationale en internationale onderscheidingen in de wacht sleepte. FAMOUS werkt over mediagrenzen heen en biedt klanten een mix van reclame, CRM en PR.  Zowel online als offline.

Famous werkt met een co-inspiratie model waarbij de inbreng van de consument centraal staat. Daartoe lanceerde Famous in 2011 de Everybody Famous community: een 24/7 online gemeenschap, bestaande uit 300 Belgen die garant staat voor non-stop input en feedback van de consument.

Bij FAMOUS werken in totaal 75 werknemers. FAMOUS staat in voor campagnes van onder meer Neckermann, Croky, Klara, Delta Lloyd, Electrabel, Hyundai, ABInbev, KPN Group Belgium (SNOW), Ixina, 2BE, Plopsa, De Lijn en Vandemoortele.

Famous
Hendrik Placestraat 43a,