Buzzy Net: de eerste routeplanner op maat van jongeren

Vrijdag 30 november, 2012 — Jongeren zijn voor De Lijn een belangrijke doelgroep. Er is Buzzy Pazz, het voordelig jongerenabonnement en nu is er ook Buzzy Net, een routeplanner helemaal op maat van deze digital natives.

De routeplanner is op z’n minst revolutionair te noemen. Adressen ingeven is bijvoorbeeld niet meer nodig, want Buzzy Net zoekt op locatie (bvb. Campus Letterkunde, Kinepolis of Café Allee). Wie wil kan routes en bestemmingen bewaren in een persoonlijk Buzzy Net-profiel. Zo krijgen jongeren in één muisklik hun route te zien.

Een Buzzy Net account kan ook gekoppeld worden aan Facebook, zo kunnen gebruikers vrienden toevoegen aan een persoonlijke kaart en bestemmingen met hen delen. Zelfs Facebook events staan dan automatisch op die kaart zodat men direct de route ernaartoe ziet.

Jongeren kunnen voortaan dus hun hele sociale leven zelf organiseren met Buzzy Net. Buzzy Net is zo de eerste én eveneens rapste routeplanner die het hectische sociale leven van jongeren kan bijhouden.

Buzzy Net heeft de ambitie om een vast plekje te veroveren in de leefwereld van de 30 000 jongeren die elke dag hun route opzoeken via de traditionele routeplanner van De Lijn.

Neem zelf een kijkje op Buzzy.be en je bent zo vertrokken!

Liesbeth Pyck

Famous

Over Famous

Over FAMOUS
FAMOUS  is een onafhankelijk Belgisch creatief bureau, dat met zijn campagnes de voorbije 17 jaar zowat alle nationale en internationale onderscheidingen in de wacht sleepte. FAMOUS werkt over mediagrenzen heen en biedt klanten een mix van reclame, CRM, social media en PR.  Zowel online als offline.
Bij FAMOUS werken in totaal 75 werknemers. FAMOUS staat in voor campagnes van onder meer Neckermann, Croky, Klara, Delta Lloyd, Electrabel, Hyundai, ABInbev, KPN Group Belgium (SNOW), Ixina, 2BE, De Lijn en Vandemoortele.

Meer informatie: www.famous.be. Volg FAMOUS op Twitter: @FamousBrussels

Over FAMOUS PRODUCTIONS

FAMOUS PRODUCTIONS is het departement binnen FAMOUS dat audiovisuele content produceert voor online, social en TV, met de focus op branded content.

Famous
Hendrik Placestraat 43a,